niedziela, 13 sierpnia 2017

Wakacyjny album

Witajcie :)

Do końca wakacji pozostało już  niewiele czasu. To najlepszy moment, by przygotować albym na wakacyjne wspomnienia.
Taki album przygotowałam na dzisiejszą inspirację, choć na wakacjach jeszcze nie zdążyłam być ;)

Until the end of the holiday, there is little time left. 
This is the best moment to prepare an album.
Such album I prepared for today's inspiration.


Do stworzenia albumy wykorzystałam bazę albumową - nawiasy.
Mój album zawiera 6 kart.
Wykorzystałam papiery Scrap and Me z kolekcji Romantic Letter.

To create an album I used the album database - parentheses.
My album contains 6 cards.
I used Scrap and Me from Romantic Letter.


Album jest spinany ma kółko, jest więc sporo miejsca na przeróżne dodatki i ozdoby.
Są miejsca na sekretne zapiski.

The album spins a metal ring, so there is a lot of place for a variety of accessories and decorations.
There are places for secret notes.



Są też tagi, na których można dowolnie wykorzystać.

There are also tags that you can use freely.



Część stron ma niewielkie akcenty, by pomieścić zdjęcia o formacie 10 x 13 cm.

Some pages have small accents to accommodate 10 x 13 cm photos.



Całość delikatnie wykończona splashami i stemplami.

All pages I delicately finished with Splash! and stamps.


Na wierzchu delikatny letni kwiat wykonany z jedwabnego foamiranu z odrobiną dodatków.

On the top is a delicate summer flower made of silk foamiran with a bit of additives.


A Wy już macie przygotowane albymy na wakacyjne wspomnienia?
And you already have prepared albums for holiday memories?

3 komentarze:

  1. Przydałby mi się taki album na moje zdjęcia z Hiszpanii! Ale ja nie jestem taka zdolna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)