niedziela, 14 października 2012

Tutorial: kartka inaczej składana nr 1

Wprawdzie w card making stawiam jeszcze pierwsze kroczki, ale nie przeszkadza mi to w eksperymentowaniu :) Spodobały mi się kartki inaczej składane, nie takie standardowe :)

Tutorial na kartkę, którą pokazywałam tutaj

Potrzebujemy bazę. Ja użyłam papier wizytówkowy.
z niego wycinamy bazę o wymiarze 21x21 cm.
Zaznaczamy punkty - dla potrzeb tutorialu zaznaczyłam je na zdjęciu jako krzyżyki. W rzeczywistości lepiej jest je wykonać za pomocą np. ołówka stawiając delikatne kropeczki.
Rozmieszczenie punktów:
- górna krawędź - 9 i 12 cm
- 3 cm od góry - 3, 9, 12 i 18 cm
- 18 cm, od góry - 3, 9, 12 i 18 cm
- dolna krawędź - 9 i 12 cm
 Nacinamy skalpelem linie tak, jak na zdjęciu
 Przy pomocy narzędzia kulkowego i narzędzia do zagniatania zaginamy linie na ramce i składamy kartkę
 To samo robimy z drugiej strony
 W ten sposób powstaje nasza baza - widok z góry
 i widok z boku
Teraz nasza pomysłowości musi podpowiedzieć nam, jak ją wykorzystać :)

Moja baza tym razem posłużyła mi za stworzenie kartki świątecznej

3 komentarze:

  1. Ale super pomysl z takimi kartkami oj chyba sie pobawie w cos takeigo, zeby miec na swieta kartki inne niz zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że znalazłam twoją stronkę fajne takie inne kartki zapraszam cię do mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)