niedziela, 14 października 2012

Tutorial: kartka inaczej składana nr 2

Tutorial na kartkę, którą prezentowałam tutaj
Potrzebujemy bazę o wymiarach 15 x 25 cm
 Przy pomocy narzędzia kulkowego rysujemy linie na wysokości 2 i 4 cm.
 Zagniatamy bazę wzdłuż linii
 Zaznaczamy punkty tak, jak rozrysowałam to na zdjęciu poniżej. Oczywiście robimy to delikatnie ołówkiem. Mam nadzieję, że moje opisy ułatwią Wam pracę.
Kartkę rozcinamy tylko między punktami d i g. Cięcie jest dokładnie w połowie pracy, czyli obie części maja szerokość 7,5 cm.

Zagniatamy zaś odcinki a-d, b-f, c-g oraz e-h.
Zwróćcie uwagę, w którą stronę kartka jest zagięta. Nasza baza powinna mieć formę jak poniżej.


Baza gotowa. Pozostaje już tylko wykończenie pracy :)
Święta coraz bliżej, czas zacząć przygotowania :)

7 komentarzy:

  1. OOO , ale super tutek! Dzięki bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny kursik, pozwolę sobie skorzystać , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam do Ciebie i podziwiam :) dlatego miło mi wręczyć wyróżnienie :) zapraszam na mojego bloga http://m-miniart.blogspot.com/2012/10/wyroznienie.html.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za wyróżnienie i miłe słowa od Was :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za kursik wykorzystałam go :-) o tu:

    http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/2012/10/sypneam-mikoaja.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)