środa, 9 października 2013

Serduszko

Dziś mój dzień inspiracji z wykorzystaniem produktu miesiąca na blogu sklepu Stonogi.pl.
Produktem jest serduszko. 
Od czasu do czasu lubię wrócić do masy 3D, i dla mnie to jest przy okazji produkt miesiąca, bo to druga inspiracja z jej wykorzystaniem. 


Tym razem masą pokryłam całą powierzchnię serca i odcisnęłam w niej jedne z moich ulubionych stempli.


Przyszedł moment kolorowania a ja nie miałam pomysłu na kolor. Pomalowałam go na jasny czerwony na początek, dorzuciłam trochę past postarzających i patyny. Tym sposobem otrzymałam serduszko w kolorze ciepłego brązu. Do tego organzowa wstążka o kolorze pudrowego różu i gotowe.


Chodzi mi po głowie jeszcze parę rzeczy wykończonych w ten sposób :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)