czwartek, 15 listopada 2012

Lampiony w koronkę ubrane

O swojej miłości do światła świec już wielokrotnie pisałam. I dziś, na kolejną inspirację na blogu DecoKreacji przygotowałam lampiony ubrane w papier ryżowy.


Część lampionów jest zrobiona z tradycyjnego papieru, 



część zaś z papieru koronkowego. Lampiony wykończyłam wstążeczką i frywolitkowym kwiatkiem. Dzięki temu są ozdobą całoroczną a nie tylko świąteczną


I jeszcze lampiony wieczorową porą. Czy nie tworzą wspaniałego nastroju? :)


  


6 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł :) Lampiony pięknie wyglądają zarówno z zapaloną świeczką jak i bez :) A o papierze koronkowym jeszcze nie słyszałam... hmmm... gdzie taki można zakupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      papier taki możesz kupić tutaj http://decokreacje.pl/papiery-koronkowe-c-1_64_62.html
      Ja używałam Stokrotki i Gwiazdki
      Z tym papierem pracuje się troszkę inaczej niż z tradycyjnym. Jeśli będziesz potrzebowała rady i podpowiedzi - napisz :)

      Usuń
    2. Dzięki :) jak będę miała pytania to z pewnością napiszę.

      Usuń
  2. Lideczko piękne.Ja kupiłam te papiery w tamtym roku i zrobiłam jeden lampion ale papier mi się rozmył i jakoś do tej pory nie spytałam Agi jak z nim pracować.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne w swym nastroju i wyglądzie!!! takich ocieplaczy nastroju nigdy za dużo ;) a papier koronkowy jest faktycznie intrygujący.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, szczególnie zachwyciły mnie te z frywolitkowymi kwiatuszkami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)