poniedziałek, 5 listopada 2012

Kartki, dużo kartek....

Ostatnio nie narzekam na brak weny. Dorwałam się do papieru (i nie tylko) i szaleję świątecznie. Tylko jakoś brak czasu na zdjęcia. Rano ciemno, wieczorem ciemno... byle do wiosny.
Na początek coś nietypowego dla mnie. Ale to wszystko przez ambicję ;) Koleżanka spytała się jak to możliwe, że jeszcze nie próbowałam quillingu i haftu matematycznego. No to spróbowałam. Zwijanie papierków średnio mi się spodobało, ale jest

DSCF0426

DSCF0430

za to haft matematyczny to fajna zabawa :)

DSCF0432

Na biało
DSCF0434

Ptaszynka z pozostałości papieru 3D

DSCF0436

DSCF0437

i pozostałe

DSCF0441

DSCF0442

DSCF0438

DSCF0439

DSCF0440

15 komentarzy:

  1. Te ostatnie mega- pozwól że mnie zainspirują :D

    kłilingu - nie trawię jakoś, w sensie, że sama miałabym się tym zająć, ale u innych podziwiam.

    Haft matematyczny - próbowałam i wymiękłam przy liczeniu dziurek. Może miałam za grubą nić - nie wiem, ale nie wyszło mi ładnie ;////

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madzik :) korzystaj, nie mam nic przeciw.
      Haft robiłam grubym kordonkiem, więc grubość nie ma znaczenia. Ważna jest różność dziurek. Dziurkowałam przez schemat, więc wyszło nieźle :)

      Usuń
  2. Prawdziwy wysyp świątecznych prac! TE bardzo precyzyjne podziwiam, chyba nie umiałabym tak sama :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) umiałabyś, tylko troszkę wiary w siebie, dobry wzór i odrobina cierpliwości :)

      Usuń
  3. Przecudne kartki, a jakie różnorodne! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to absolutne nowości!Śliczne:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę ,że mamy inspirację na dzisiejszy dzień .Świetne kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i owszem, inspiracje były i kartki fajne stworzyłyście :)

      Usuń
  6. Kartki odlotowe. Podziwiam Cię za wszechstronność i cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lila, cuda! Zachwyciła szczególnie pierwsza i ostatnie!
    Cudny ten quilliing! Szkoda by było spocząć tylko na jednej kartce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga, jednak chyba spocznę na jednej (przynajmniej na razie ;) ), jakoś wolę lepić te w stylu retro

      Usuń
  8. Podpisuję się pod postem DecoKreacji obiema rękami i nogami :) Choineczka quillingowa jest świetna! Pozostałe kartki też są piękne. Te trzy ostatnie w starym stylu po prostu boskie. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki :) miło mi czytać takie słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)