sobota, 17 lipca 2010

i znów kartki ;)

Upał troszkę odpuścił, więc wklejam to, co ostatnio zrobiłam.
****
Zostałam poproszona o zrobienie kartki dla Martynki.
Dziadkowie mieli do wyboru takie kartki
---
darmowy hosting obrazków
---
darmowy hosting obrazków
---
wybrali pierwszą :) Druga czeka na stosowny wpis :)
*****
zakładka do książki
---
darmowy hosting obrazków
---
*****
wprawki w kolorze ;)
---
darmowy hosting obrazków
---
darmowy hosting obrazków
---
darmowy hosting obrazków
---
wzory z internetu i z publikacji Pergamano

2 komentarze:

  1. Kartki roczkowe są śliczne, misiu jak żywy, futerko aż mu faluje :) Ale pozostałe też baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

    Jeśli tak podaję linka:

    [LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)